A kényelmes vásárlás és az igényeinek leginkább megfelelő termékek ajánlása érdekében kérjük, fogadja el az ehhez szükséges cookie-kat a "Rendben" gombra kattintással.

Jóváhagyása esetén többek közt meg tudjuk őrizni beállításait és preferenciáit, illetve az Ön által megtekintett oldalakat, amely jobb vásárlási élményt nyújt majd Önnek. 

Választását később bármikor módosíthatja. 

Az adatfeldolgozással és partnereinkkel kapcsolatos további információkról itt olvashat bővebben:

Adatvédelmi tájékoztató

Garancia

Garanciális feltételek
HIVATALOS  MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla vagy nyugta dátuma.
    
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a Vállalkozás.
  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

-    A hibás termék minden gyári kiegészítővel (pl: led panel + driver, led szalag vezérlő + távirányító) 
-    Az eredeti számla vagy számla másolat (Elveszett számla pótlása 500 Ft+ÁFA)


Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

Amennyiben a fent említett tételek hiánytalanul megvannak és személyesen kívánja érvényesíteni jótállási igényét abban az esetben a Vállalkozásunk egy átvételi elismervény vesz fel és ad át a Fogyasztónak, amely az alábbi adatokat tartalmazza:

Átvevő neve, termék neve és cikkszáma, Fogyasztó neve elérhetősége és átvétel dátuma. Ezzel az elismervénnyel a vállalkozás elismeri, hogy átvette a hibás terméket és elindítja a jótállási folyamatot. 
Ezt az átvételi elismervényt a Fogyasztó Köteles megőrizni és visszajuttatni a Vállalkozásnak a jótállási folyamat lezárásakor. Átvételi elismervény hiányában a Vállalkozás nem tudja kiadni az átvételi elismervényen szereplő tételeket. 


A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, nem szakember szerelte be stb.) esetén nem él a garancia.

Az észlelt meghibásodást jelezze felénk elektronikus úton emailben vagy telefonon keresztül. 

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Vállalkozásunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét. Minden esetben szakember szerelje be a megvásárolt termékeket. 

A termék meghibásodása esetén a hibás terméket, számla vagy számlamásolattal kell visszajuttatni Üzletünkbe (1101 Budapest Üllői út 12/B).Kérjük mellékeljenek egy rövid leírás a tapasztalt hibáról.
    
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Vállalkozásunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak/fogyasztónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a fogyasztó állja.

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.